שירות לקוחות

תיאור המשרה

•  ליווי והנחיית חברות בנוגע לאופן הגשת בקשות לתשלום מענקים ובקשות אחרות במסגרת התכנית המאושרת•  מתן מענה טכני ומקצועי לפניות של חברות•  מתן מידע לפניות של חברות לגבי סטטוס טיפול בבקשות אשר הוגשו על ידן•  ניתוב שיחות לרפרנטים המקצועיים בצוותים השונים•  עבודה שוטפת במערכות מידע•  ביצוע פעולות דומות בהתאם לדרישת הממונים [#{&}][#{#}]61557[#{;}] נתונים נדרשים לביצוע התפקידהשכלה אקדמאית - יתרוןניסיון – יתרון לניסיון במתן שירות ללקוחות או בעבודה עם הרשות להשקעות

סניף:
סוג: