נציג/ת פניות הציבור

תיאור המשרה

*מתן מענה טלפוני ומקוון לפניות המבוטחים*ניהול מעקב אחר פניות ומשימות הנמצאות בטיפול*התנהלות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים*תפעול מערכות ממוחשבות המסייעות לטיפול בפניות (CRM, אקסל, מערכת האזנות, Firefox ועוד)*ש``נ בתעריפים 150[#{%}], 200[#{%}] ו- 250[#{%}] בהתאם למשמרות!!*תנאים מעולים - 22 ימי חופשה בשנה, תשלום מחלה מהיום הראשון ועוד!דרישות:*ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית – שנתיים לפחות*ניסיון בשירות לקוחות – יתרון*הכרת תוכנות אופיס ברמה טובה – חובה*אוריינטציה ממוחשבת ויכולת לימוד מערכות חדשות*נכונות לעבודה 4 ימים בשבוע, בין 5.5-6.5 שעות למשמרת(בין הימים א’-ה’ בלבד)

סניף:
סוג: